Banda reflectorizanta auto MY-RA, 50m, alba OMOLOGATA
Banda reflectorizanta auto MY-RA, 50m, alba Aceasta banda reflectorizanta este special conceputa pentru conturul camioanelor si semiremorcilor. Banda se amplaseaza pe spatele si lateralele acestora cu scopul de a imbunatati vizibilitatea si de a scadea riscul accidentelor rutiere. Adesea se intampla sa intalnim pe carosabil autovehicule nesemnalizate corect si sa le evitam pe ultima suta de metri. O semnalizare optima este semnificativa pentru siguranta pasagerilor si a celorlalte persoane angajate in trafic. Lungimea unei astfel de benzi reflectorizante este de 50m iar latimea de aproximativ 5cm. Specificatii: – Culoare: alba – Banda reflectorizanta continua pentru conturul camioanelor si semiremorcilor – Imbunatateste vizibilitatea si scade riscul reducerii accidentelor – Lungime 50 m – Latime aprox. 5 cm – Profil reflectorizant tip fagure – omologata ECE 104 clasa E-mark: E21 104R 002881 ; Banda reflectorizanta 5cm latime omologata Benzile reflectorizante autoadezive folosite pentru marcarea autocamioanelor, asigura o vizibilitate maxima atat pe timpul noptii, datorita reflexiei luminii, cat si pe timpul zilei, datorita culorii. Banda indeplineste cerintele stricte ale regulamentului ECE-104 si face parte din clasa 3 de reflectie. Marcajul de contur ECE 104 Omologare UE E21. A luat nastere in urma initiativei Universitatii Tehnice din Darmstadt si adoptat apoi de Comisia Economica pentru Europa a Organizatiei Natiunilor Unite. Acest regulament – ECE ONU 104 – privind marcajul reflectorizant al conturului vehiculelor grele (peste 7,5 tone) a fost adoptat ca obligatoriu si in Romania incepand cu 1 Aprilie 2006, fiind una dintre conditiile obligatorii pentru promovarea inspectiei tehnice periodice ITP. Pe baza analizei statistice privind accidentele rutiere s-a demonstrat ca 25% dintre accidente se produc in conditii de vizibilitate scazuta, dar care produc mai mult de 50% din numarul de decese. Asadar, in cazul accidentelor unde au fost implicate vehicule grele, in cazul lovirii din spate sau lateral, cauza principala a fost observarea tarzie sau chiar neobservarea lor, in conditii de vizibilitate scazuta (noapte, ploaie, ceata, inserat etc.). Soferii identifica vehiculele, pe timplul zilei, in baza recunoasterii conturului specific. In conditii de vizibilitate scazuta, informatia vizuala se reduce considerabil, acest lucru fiind principala cauza a accidentelor (37% din accidentele cu lovire din spate si 41% din accidentele cu lovire din lateral). Astfel s-a ajuns la concluzia ca astfel de situatii puteau fi evitate daca vehiculul ar fi avut marcajul reflectorizant de contur. De acest studiu se leaga si decizia marcarii cu benzi reflectorizante de inalta performanta a conturului specific al vehiculelor grele sau lente. A fost demonstrat stiintific, pe baza unui alt studiu efectuat tot de Universitatea din Darmstadt (pe 2 loturi a cate 1000 de camioane – unul marcat cu benzi reflectorizante conform cerintelor ECE-104, iar celalalt nemarcat) faptul ca accidentele au scazut cu pana la 95% in conditii de vizibilitate redusa (pe timp de noapte, ploaie, ceata etc) – in care aceste autovehicule au fost lovite din spate sau lateral, fata de autovehiculele nemarcate. LEGISLATIE Eficienta acestui sistem, privind marcajul reflectorizant al conturului vehiculelor grele au determinat Parteneriatul Global pentru Siguranta Rutiera – GRSP (coordonat de catre Banca Mondiala) sa ceara introducerea obligativitatii adoptarii acestui regulament pentru vehiculele de transport de marfa cu masa totala mai mare de 7,5 tone in circulatia rutiera internationala. Pina in prezent, au aderat la aceasta idee cele mai multe tari, printre care: S.U.A., Italia, Rusia, R.S.A. etc si marea majoritate a tarilor europene sunt in curs de introducere a acestei obligativitatii. In Romania regulamentul R.N.T.R.-1 s-a aprobat prin ordinul M.T. din 8 Decembrie 2005 publicat in Monitorul Oficial nr. 1.160/21 decembrie 2005 – ca, incepand cu 1 aprilie 2006, a devenit conditie obligatorie (marcajul reflectorizant de contur conform ECE ONU 104) pentru promovarea inspectiei tehnice periodice ITP, a vehiculelor cu o masa totala maxima autorizata mai mare de 7,5 tone. APLICARE Regulamentul ECE ONU 104 permite aplicarea de contur reflectorizant complet sau numai linie orizontala (continua sau intrerupta). Sistemul minim acceptat este intr-o linie orizontala intrerupta, pe minim 80% din lungimea vehiculului, ce acopera partile laterale (inclusiv capul tractor) si spatele acestuia. De exemplu, un vehicul de aproximativ 18m lungime si 2,5m latime va fi nevoie de un minim de (2×18+2,5)x0.8=30.8m. *Imaginile, culorile si caracteristicile descrise au caracter informativ și pot contine mici inadvertente sau diferi ocazional fața de produsele prezentate pe site. Echipa GAVE.RO”
Descriere
Cumperi Banda reflectorizanta auto MY-RA, 50m, alba OMOLOGATA pret excelent Online Acum
Banda reflectorizanta auto MY-RA, 50m, alba OMOLOGATA
Banda reflectorizanta auto MY-RA, 50m, alba Aceasta banda reflectorizanta este special conceputa pentru conturul camioanelor si semiremorcilor. Banda se amplaseaza pe spatele si lateralele acestora cu scopul de a imbunatati vizibilitatea si de a scadea riscul accidentelor rutiere. Adesea se intampla sa intalnim pe carosabil autovehicule nesemnalizate corect si sa le evitam pe ultima suta de metri. O semnalizare optima este semnificativa pentru siguranta pasagerilor si a celorlalte persoane angajate in trafic. Lungimea unei astfel de benzi reflectorizante este de 50m iar latimea de aproximativ 5cm. Specificatii: – Culoare: alba – Banda reflectorizanta continua pentru conturul camioanelor si semiremorcilor – Imbunatateste vizibilitatea si scade riscul reducerii accidentelor – Lungime 50 m – Latime aprox. 5 cm – Profil reflectorizant tip fagure – omologata ECE 104 clasa E-mark: E21 104R 002881 ; Banda reflectorizanta 5cm latime omologata Benzile reflectorizante autoadezive folosite pentru marcarea autocamioanelor, asigura o vizibilitate maxima atat pe timpul noptii, datorita reflexiei luminii, cat si pe timpul zilei, datorita culorii. Banda indeplineste cerintele stricte ale regulamentului ECE-104 si face parte din clasa 3 de reflectie. Marcajul de contur ECE 104 Omologare UE E21. A luat nastere in urma initiativei Universitatii Tehnice din Darmstadt si adoptat apoi de Comisia Economica pentru Europa a Organizatiei Natiunilor Unite. Acest regulament – ECE ONU 104 – privind marcajul reflectorizant al conturului vehiculelor grele (peste 7,5 tone) a fost adoptat ca obligatoriu si in Romania incepand cu 1 Aprilie 2006, fiind una dintre conditiile obligatorii pentru promovarea inspectiei tehnice periodice ITP. Pe baza analizei statistice privind accidentele rutiere s-a demonstrat ca 25% dintre accidente se produc in conditii de vizibilitate scazuta, dar care produc mai mult de 50% din numarul de decese. Asadar, in cazul accidentelor unde au fost implicate vehicule grele, in cazul lovirii din spate sau lateral, cauza principala a fost observarea tarzie sau chiar neobservarea lor, in conditii de vizibilitate scazuta (noapte, ploaie, ceata, inserat etc.). Soferii identifica vehiculele, pe timplul zilei, in baza recunoasterii conturului specific. In conditii de vizibilitate scazuta, informatia vizuala se reduce considerabil, acest lucru fiind principala cauza a accidentelor (37% din accidentele cu lovire din spate si 41% din accidentele cu lovire din lateral). Astfel s-a ajuns la concluzia ca astfel de situatii puteau fi evitate daca vehiculul ar fi avut marcajul reflectorizant de contur. De acest studiu se leaga si decizia marcarii cu benzi reflectorizante de inalta performanta a conturului specific al vehiculelor grele sau lente. A fost demonstrat stiintific, pe baza unui alt studiu efectuat tot de Universitatea din Darmstadt (pe 2 loturi a cate 1000 de camioane – unul marcat cu benzi reflectorizante conform cerintelor ECE-104, iar celalalt nemarcat) faptul ca accidentele au scazut cu pana la 95% in conditii de vizibilitate redusa (pe timp de noapte, ploaie, ceata etc) – in care aceste autovehicule au fost lovite din spate sau lateral, fata de autovehiculele nemarcate. LEGISLATIE Eficienta acestui sistem, privind marcajul reflectorizant al conturului vehiculelor grele au determinat Parteneriatul Global pentru Siguranta Rutiera – GRSP (coordonat de catre Banca Mondiala) sa ceara introducerea obligativitatii adoptarii acestui regulament pentru vehiculele de transport de marfa cu masa totala mai mare de 7,5 tone in circulatia rutiera internationala. Pina in prezent, au aderat la aceasta idee cele mai multe tari, printre care: S.U.A., Italia, Rusia, R.S.A. etc si marea majoritate a tarilor europene sunt in curs de introducere a acestei obligativitatii. In Romania regulamentul R.N.T.R.-1 s-a aprobat prin ordinul M.T. din 8 Decembrie 2005 publicat in Monitorul Oficial nr. 1.160/21 decembrie 2005 – ca, incepand cu 1 aprilie 2006, a devenit conditie obligatorie (marcajul reflectorizant de contur conform ECE ONU 104) pentru promovarea inspectiei tehnice periodice ITP, a vehiculelor cu o masa totala maxima autorizata mai mare de 7,5 tone. APLICARE Regulamentul ECE ONU 104 permite aplicarea de contur reflectorizant complet sau numai linie orizontala (continua sau intrerupta). Sistemul minim acceptat este intr-o linie orizontala intrerupta, pe minim 80% din lungimea vehiculului, ce acopera partile laterale (inclusiv capul tractor) si spatele acestuia. De exemplu, un vehicul de aproximativ 18m lungime si 2,5m latime va fi nevoie de un minim de (2×18+2,5)x0.8=30.8m. *Imaginile, culorile si caracteristicile descrise au caracter informativ și pot contine mici inadvertente sau diferi ocazional fața de produsele prezentate pe site. Echipa GAVE.RO”
Modalități Plata si Livrare
Platesti online cu cardul sau la livrare ramburs in funcție de produs.
- Cost livrare: va fi calculat în pagina de comanda după ce ați dat click pe butonul „catre magazin” și adaugă în coș costul de livrare va fi afișat la finalizarea cumpărăturilor dacă produsul este în stoc in magazinul online.
- Sute de produse beneficiază de transport gratuit dar și dacă valoarea cumpărăturilor dvs. depășește anumita suma în funcție de vânzător.
- Verificare Colet Înainte de plată
- Plata cu cardul in rate fara dobanda (in functie de card)
Pentru livrările realizate cu servicii de curierat, termenele de livrare pot fi depășite în funcție de fluxurile curierilor parteneri in perioada Omnicron si sărbători precum 1 Iunie etc.
Garanție Produse:
Garanție de minim 12 luni la orice produs, vezi toate produsele.
Produs de la: gave.ro
Dreptul la Retur
Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.
Actualizat la: 28th septembrie 2023
Declinare de responsabilitate – Disclaimer
Site-ul acesta nu poate asigura exactitatea completă a informațiilor postate pe siteul și nici furnizarea în totalitate a datelor de către comercianți. Prin urmare, datorită naturii activităților siteul ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile postate pe siteul sau anunțurile siteului și cele postate pe site-ul comerciantului, acestea din urmă vor predomina. Autorizațiile legale pentru vanzare, originalitatea produselor cât și alte initiative legale obligartorii pentru punera in vanzare apartin exclusiv în sarcina comerciantului. Prețurile postate includ toate taxele, preț in lei sau ron inclusiv TVA.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Site-ul nostru nu contine rubrica “Contul tau”, noi nu cerem date cu caracter personal. Astfel acest site nu manipulează date personale de la vizitatori.